dinsdag 15 juni 2010

Workshop Web.2.0 blok 2 in zicht....(Ojee)

Blok 2 van de workshop Web 2.0 komt steeds dichterbij....en ik zit nog steeds te ploeteren om de opdrachten van blok 1 af te krijgen.


Het kost me toch wel veel tijd merk ik. Vanmiddag nog bijles van Judith gehad en dat maakt gelukkig alweer een aantal dingen duidelijker. Heb nu inmiddels een netvibes account, mijn iGoogle-pagina is opgeleukt met allerlei gadgets en gisteravond heb ik allerlei nieuwe ontwerpen uitgeprobeerd voor mijn blog. Het is echt een kwestie van veel tijd en geduld!


Probeer nu een You-Tube filmpje van Rowwen Heze bij dit bericht te voegen. Op hoop van zegen....



2 opmerkingen:

  1. Wat een toepasselijk filmpje. Met een beetje geduld lukt een heleboel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en het filmpje staat mooi in het kadertje, zie je wel het gaat steeds beter!

    BeantwoordenVerwijderen